Za nami je zadnji dan šole v naravi. Šli smo v Tamar in do Črne vode. Pri koči v Tamarju smo pojedli slasten šmorn in se nato podali v dom, pospravili in pojedli kosilo in se odpeljali proti Ljubljani. Za nami je krasna izkušnja šole v naravi. Bili smo tudi pohvaljeni s strani učiteljev CŠOD. Bravo mi!

ŠOLA V NARAVI, PLANICA 2022

1. dan šole v naravi: 23. maj 2022
    Začenjamo šolo v naravi v Planici od 23. do 27. 5. 2022. Prvi dan smo obiskali planiško velikanko in se nanjo tudi povzpeli. Krasna izkušnja!

2. dan šole v naravi: 24. maj 2022
Preberite dva dnevniška zapisa učenk o našem drugem dnevu v šoli v naravi in si poglejte nekaj fotografskih utrinkov:

Je že prav hitro nastopil drugi dan v Planici.

Zjutraj smo se zbudili ob 7h zjutraj, se uredili in zbrali pred domom. Nekateri so bili malo neprespani od klepetanja pozno v noč, drugi pa smo polni energije čakali na akcijo. Nato smo imeli kratko jutranjo telovadbo, pri kateri smo ogreli svoja telesa s kratkim lahkim tekom. Potem je sledil čas za zajtrk. Ko smo se najedli, smo imeli še pol ure pavze, da smo se pripravili na dejavnosti. Za dopoldanske aktivnosti smo se razdelili v tri skupine, tako kot smo v učnih skupinah v šoli. Prva skupina je šla na skyline, druga skupina je imela pohod do Zelencev in tretja skupina smo imeli preživetje v naravi. Pri preživetju smo postavljali bivake in prižgali ogenj. Po dopoldanskih aktivnostih smo imeli kosilo in še malo pavze, ki smo jo raznoliko preživeli. Nekateri smo bili v svojih sobah, drugi pa so se družili zunaj. Po počitku smo imeli popoldanske aktivnosti. Takrat smo se razdelili po razredih. B razred smo najprej imeli lokostrelstvo, A razred pa so se takrat učili o osnovah orientacije v naravi. Po 5 min odmoru za sadje in pijačo, smo dejavnosti obrnili, tako da sta oba razreda lahko počela oboje. Po popoldanskih dejavnostih smo imeli počitek in se nato ob 18.30 odpravili na večerjo. Po večerji pa smo imeli cirkuške igre. Na koncu pa smo se vsi utrujeni in polni novih izkušenj odpravili v svoje sobe, kjer smo se pripravili na spanje.

In tako je minil še en dan. Me prav zanima, kaj bomo doživeli jutri.

Lea Keber Lešnik 8.b

Drugi dan…. Še trije do konca.

Ok, torej, postelje so udobne. Malo me je bila kar muka zvleči iz nje, saj smo imeli zborček že ob sedmih zjutraj in jaz sem takrat najraje v postelji. Dan smo pa uradno začeli z lahkim tekom do križišča. Malo jih je med tekom tekmovalo, ene par jih je zelo zavzeto teklo, večina vključno z mano smo samo počasi tekli, preostanek pa je bil še preutrujen za razne teke tako zjutraj in so enostavno hodili. Takoj za tem smo imeli zajtrk, na izbiro smo imeli jagodno in marelično marmelado, jogurt in topljeni sir. A so se še kar hitro začele dejavnosti, jaz in moja skupina smo imeli preživetje v naravi. A začeli smo kar hojo na vrvi. Ne bom komentirala svojega uspešnega padca direktno nazaj na hrbet in lahko rečemo, da mi je poleg lažjih padcev in padcev drugih, ki so posledično vrgli dol še mene, šlo še kar dobro. Nadaljevali pa smo z grajenjem zavetišč v gozdu. Nekatera so bila zelo dobro zgrajena, najhujše vreme jih ne bi moglo porušiti. Naše ne bi preživelo niti prve noči. Zato je pa imela naša skupina zelo dober ogenjček, ki smo ga naredili iz dračja. Za kosilo, ki je sledilo, smo imeli krompir, špinačo in ribe. Več kot preveč sem se najedla. A mi je pri lokostrelstvu, ki je sledilo, šlo kar rekordno dobro. Dobila sem namreč 34 točk, kar je več kot nekateri, ampak ni najboljši rezultat. Zatem so se zamenjali z A skupino in imeli orientacijo, oz. osnove orientacije. Naučili smo se nekaj o branju zemljevida, tudi o kompasu kar veliko. A vsi vemo, da bo jutri to znanje na žalost že bolj švoh. Večerjo pa smo imeli ob pol sedmih in zatem še cirkuške igre, ki so bile kar zabavne.

Neja Dočinski, 8.b

3. dan šole v naravi: 25. 5. 2022:

Za nami je že tretji dan šole v naravi. Dodali smo nove fotografije, skupine so se zamenjale in učili smo se preživetja v naravi, obiskali smo Zelence in učili smo se novega športa SKIKE.

Pripenjamo še dnevniški zapis tretjega dne.

Kot bi mignil je že prišla sreda oz. tretji dan.
Zjutraj, ko smo se zbudili in smo prišli pred dom za jutranjo telovadbo, nas je pričakal svež zrak po dežju. Medtem ko smo čakali, da smo se zbrali, smo izmenjavali izkušnje, kako smo se nekateri zbujali ponoči zaradi nevihte. Nekateri pa so nevihtno noč mirno prespali. Nato smo imeli jutranjo telovadbo, pri kateri smo poleg kratkega teka še malo ogreli naša telesa z nekaj dodatnimi vajami. Po telovadbi smo imeli zajtrk, na katerega smo vsi lačni odhiteli. Po zajtrku smo šli v sobe, se uredili in že hitro je nastopil čas za dopoldanske aktivnosti. Spet smo se razdelili v tri skupine. Prva skupina je imela preživetje v naravi, druga skupina se je učila novi šport skike, tretja skupina pa smo šli na ogled Zelencev. Po dopoldanskih dejavnostih smo imeli kosilo, pri katerem smo še zapeli rojstnodnevno pesem sošolcu, ki je imel rojstni dan. Po kosilu smo imeli pavzo za počitek. Ob 14h smo se spet zbrali pred domom, da bi se odpravili na ogled Kajžnikove domačije v Ratečah. Preden smo začeli hoditi, je začelo deževati. Kljub neprijetnemu vremenu, smo vseeno šli na pot, vendar je začelo še bolj močno deževati. Ker nas je bila večina na polovici poti čisto premočena, smo se obrnili nazaj do doma. Ko smo prispeli nazaj, smo dali svoja oblačila sušiti in nato smo še reševali naloge, ki bi jih mogli reševati po ogledu domačije. Nato smo imeli odmor do 18.30, ko smo imeli večerjo. Po večerji smo imeli še kratko predavanje o Triglavskem narodnem parku. Na koncu dneva smo se ob 21h odpravili v sobe, kjer smo se pripravili za spanje. Nekateri smo ob 22h utonili v spanec, utrujeni od dneva, drugi pa so še malo po tihem poklepetali.
Bil je prav pester dan.

Lea Keber Lešnik, 8.b

Četrti dan
Malo me je presenetilo, da danes ponoči ni bilo nobene nevihte, saj se je prejšnji dan končal z dežjem in vlago. Jutro je bilo kar prijetno. Imeli smo kratko telovadbo, povezano s tekom. Za tem smo na hitro pojedli zajtrk in imeli takoj naprej dejavnosti. Naša skupina je imela skike. Bilo je podobno kot tek na smučeh. Na noge smo si nadeli čudne rolerje, ki so le rahlo spominjali na prave smuči. Bilo je podobno, kot da bi drsal, ampak s palicami. Po kosilu smo imeli še orientacijski tek, ki je vključeval pet postaj, na katerih smo morali reševati razne naloge. Moja skupina Pujski smo bili drugi, saj smo dobro reševali naloge in čeprav smo začeli tretji, smo bili na cilju drugi. Večer smo pospestrili še s športnimi in družabnimi igrami.